KVELDSHYGGE I FREDRIKSTAD

Fredrikstad har tatt meg med storm, og det gjorde den byen allerede for flere år siden da det var en greie jeg hadde med noen venninner om at vi alltid skulle dra dit for å spise der etter lønning. Det er bare noe med byen, menneskene og hvor gjennomført ting er der. Du får en annerledes vibe når du er der, og den følelsen elsker jeg. Så fort du drar derfra, vil du bare tilbake igjen med en gang – det er hvert fall sånn for meg. Men det kan også hende det er slik fordi jeg har fått to fantastiske venninner som står meg veldig nær, derfra, som da er Emilia og Nora. På torsdagen fikk jeg møtt Vanessa, som jeg nesten føler jeg har kjent lenge, men bare aldri fått møtt. Jeg, Emilia og Vanessa ville ha en koselig middag ute på St.Raw, for å catche up litt, og for min del bli bedre kjent med Vanessa. Det var koselig å ha en slik kveld som bare førte oss ned til bryggen der vi endte opp med å gå rundt frem til jeg måtte ta toget hjem til Moss. Litt for lite tid sammen for oss tre, men derfor ikke så dumt at vi begynte å snakke om å ta en tur til LA i oktober. Dit måååå vi dra!

Jeg håper at det begynner å regne enten i dag eller i morgen, kun for å ha god samvittighet over å kunne bli hjemme i sengen med serier og snacks. Når det er fint vær er det nesten skammelig å si at man har vært inne, men jeg trenger pauser iblant og litt regn hadde gjort det bedre.
 

 

L A T E    N I G H T S    W I T H    F R I E N D S

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg