NEW IN – ACNE STUDIOS

Jeg gjorde det jeg ikke burde gjort mens jeg ventet på lønningen, og det var å planlegge hva jeg ville kjøpe forrige måneden. Det kan være farlig til tider, men måneden som var tjente jeg godt, og da ville jeg unne meg en ny designerveske da jeg har solgt min Louis Vuitton og Versace veske. Det var ikke planlagt å finne en veske på 1,2,3 men mens jeg scrollet nedover  new arrivals  på Acne Studios ble øynene mine store som klinkekuler. Det var sprøtt, for den vesken jeg så på skjermen var akkurat en slik veske jeg hadde skapt oppe i hodet mitt. Jeg pustet dypt ut mens jeg forstod at denne kom jeg til å bestille så fort lønningen kom.

Jeg hentet pakken i dag og altså hot damn (!!!). Denne går rett opp på listen min over favoritter, og glir inn på en god andreplass under Givenchy t-skjorten min. Fargekombinasjonen gjør den leken og stilfull, samt at størrelsen passer meg midti blinken. Den er verken for stor eller for liten, så jeg kommer til å fylle den opp akkurat perfekt med dilldall jeg trenger å ha med meg rundt i hverdagen. Det kule med bagen i sin helhet er at den er inspirert av utseendet til en papir-shoppingbag, bare de har dratt den så mye lenger med denne. At jeg har skrevet et helt innlegg om denne skjønnheten beskriver kjærligheten min for bagen. Kan dere forstå hvorfor?
 

 

T H E    P E R F E C T   O N    T H E   R U N    B A G

 

elsk elsk elsk.

6 kommentarer
    1. Hei. Den acne studios genseren din med skriften i halsen, er den fra nåværende kolleksjon? Kan ikke finne den noe sted🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg