ANTREKK: DETAILS

Inneholder sponsede produkter.

Nå befinner jeg meg i Oslo og er godt plantet i sofaen etter en avslappende dag med Kristoffer. Jeg på formiddagen for å få mer ut av dagen, og tiden før jeg satte meg på toget var mer stressende enn nødvendig. Jeg vet ikke med dere, men jeg kan bli så forbanna hvis jeg har planlagt et antrekk, og plutselig ser at værmeldingen melder regn. Sta som jeg var nektet jeg å ta på meg genser, gikk ut døren og kjente raskt at jeg måtte snu for å slenge på meg en genser. Da jeg kom til Oslo var det ikke noe regn å se, så her hadde jeg vært umulig å ha med å gjøre for ingenting basically. Dette beskriver hverdagen min kort oppsummert, og det er nesten flaut å se hvor mye en værmelding kan påvirke meg til tider. MEN jeg er glad og fornøyd nå, for jeg fikk gått rundt i antrekket mitt. Grunnen til at jeg liker looken her så godt, er fordi jeg elsker alle de små detaljene som har noe å si for hele antrekket og jeg har fått luftet den nye vesken min.

Jeg skal forresten på en spontantur med Nora i morgen og kommer hjem på lørdag, kan dere gjette hvor vi skal?
 

T-skjorte fra XX-XY // Shorts fra Weekday // Sko fra Puma // Totebag fra Acne Studios // Solbriller fra Louds (sponset) // Klokke fra Daniel Wellington

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg