OD PORT PORTALS HOTEL

Vi trodde vi hadde veldig uflaks i dag med været siden det begynte å regne litt rett etter vi hadde spist frokost. Men regnet sluttet, og vi tenkte at vi kan heller dra på stranden og gi det et forsøk enn å bare ligge ved bassenget hele dagen. Det tok ikke lang tid etter vi hadde kommet oss på stranden at solen endelig begynte å dukke frem. Jeg tror det faktisk endte med at det ble den varmeste dagen for oss på stranden så langt, og vi som trodde det kom til å være regn resten av ferien. Jeg husker ikke sist jeg svettet så mye, og jeg skal ikke klage heller akkurat, men fy søren så grell men føler seg på stranden egentlig haha.

Hotellet vi bor på heter OD Port Portals Hotel som ligger veldig nærme havnen. Det betyr også at vi er nærme fine restauranter og i tillegg har en fin utsikt å våkne opp til hver morgen. Det er et stilig og mer moderne hotell enn hva jeg har bodd på tidligere, så det var ingen tvil om at her ville jeg bo de neste dagene. De har superfine solsenger som er doble og det er noe jeg elsker såååå mye på ferier. Det passer derfor enda bedre at vi skal på en Beach Club i morgen og har booket oss sånne solsenger som vi skal ligge på hele dagen.

Vi misset solnedgangen i går pga vi var så sent hjemme etter stranden, men i kveld rekker vi det og da det blir litt antrekksbilder på bloggen (endelig). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg