ANTREKK: ALL BLACK EVERYTHING

Gårsdagen var så fin, dere aner ikke (før i morgen). Jeg har tatt litt bilder, så dere får sett hvor mye vi har kost oss den dagen, bare vent. Uansett om vi sier at vi skal være ute av hotellrommet før klokken 20:00 sharp går det seriøst ikke. Det har skjedd hver dag nå og jeg er sikker på at det samme skjer i morgen. Men er man på ferie så er man på ferie si! Det ble derfor knipsing av bilder i rekordfart og vi var for sent ute til the golden hour så vi måtte nøye oss med mørkere toner. Overraskende nok var lyset sykt bra, som jeg ikke forventet og bildene ble derfor i fine farger sånn som jeg liker de.
 

Jeg fikk en kommentar av en søt jente på Instagram, som lurte på om jeg kunne vise hvordan man styler Vagabond skoene med annet enn kjoler og skjørt. Og overraskende nok elsker jeg skoene med shorts, jeg har bare ikke fått vist dere det før nå! Så enkle sko som passer til hva som helst – og det mener jeg virkelig. 
 

T-skjorte fra Balenciaga // Shorts fra Weekday // Sko fra Vagabond // Totebag fra Santai // Smykket fra Asos

3 kommentarer
    1. Du har så fine bilder på din insta! Bruker du mobil eller kamera? Om du bruker kamera, hvilket kamera bruker du? ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg