KLÆR TIL SKOLESTART

Annonse for Louds

Litt ironisk at jeg ikke går på skole, eller studerer noe som helst – men likevel alltid har likt bloggere som slenger inn tips til nye klær før skolestart. Det har alltid hendt meg at jeg har funnet godbiter jeg selv vil ha, spesielt når man får sett klærne på offentlige profiler. Det er noe med å bare få se ting på, og få et litt annet syn på det enn hva man gjør ellers. Denne gangen ville jeg gjøre noe lignende for dere, og har derfor fått tilsendt en pakke fra Louds med noen herlige varer jeg tror dere vil like! Jeg vil begynne mer med å vise dere hva jeg kjøper/ får på bloggen, for det tror jeg faktisk er min favoritt selv når jeg sjekker andre blogger. Det er gøy å se utviklingen deres innenfor moten, og spesielt gøy når det er noe man selv kan ta seg råd til.

Høsten nærmer seg med stormskritt, jeg vil derfor være klar med litt varmere og mer høst-vennlige plagg enn hva jeg sitter med nå. I mitt hodet varer sommeren evig selvom det bare er snakk om måneder. Høsten derimot føles så mye lenger ut, og derfor har jeg skaffet meg en ny jakke som jeg gleder meg til å bruke nå snart samt et nytt par med sneakers (!!!). Dere vet hvor stor kjærligheten min er for sko, så det kan umulig sjokkere at disse kom med på denne visningen. Det er faktisk Converse sko det er snakk om, men disse er ikke helt som noen vanlige Converse.



Cheap Monday t-skjorte HER. Denne har en loose fit som jeg digger, og stoffet er såååå mykt. Jeg kommer nok til å bo i denne hver søndag fremover.



Puma joggebukse HER. Jeg burde nesten fått forbud mot å skaffe meg flere kosebukser nå, men det er så vanskelig når de er så fine.



Levis hettegenser HER. Superfin lavendel farge sant?! Denne har også en loose fit som jeg elsker på hettegensere.



The North Face jakke HER. Min første North Face jakke, men ikke siste – elsk elsk elsk! Endelig fått meg en jakke som er vind- og vanntett, det var på tide.



Converse sko HER. Disse er så kule, og har en god såle som de er kjent for. Veldig fornøyd med at jeg endelig har fått meg et par sneakers i beige.

♥  R A B A T T K O D E      T I L      D E R E  ♥

Jeg er så heldig og har fått en rabattkode “madde” som gir dere 20% på hele LOUDS unntatt salgsvarer, Calvin Klein, nyheter fra Holzweiler, Tommy Hilfiger, Samsøe Samsøe og Peak Performance. Det kommer nyheter i nettbutikken hele tiden nå, så sjekk ut de nye varene HER. Koden er gyldig ut søndag 19.08.18. Happy shopping!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg