LUNSJ PÅ DELIKATESSEN

Jeg har lenge gledet meg til denne helgen på grunnen av at det er en skikkelig jentehelg. Vi sover sammen, sminker oss sammen og vorser sammen – et jentevors er ikke som andre vors, og det har jeg ikke hatt på lenge. Synger til High School Musical og gamle Rihanna på vorset, da ser du meg smile herfra til månen. Grunnen til at vi er samlet i helgen er siden vi skal er på Findings denne helgen, og derfor har fått låne leiligheten til Silje som hun har i Oslo, som jeg møtte for første gang i går. Kjempenydelig jente med herlig humor og personlighet, så jeg visste at denne helgen kom til å bli bra. I går manglet vi vår kjære Nora på vorset, men hun er på vei til oss i skrivende stund og DA er vi klare for å starte vorset, og gjøre oss klare for en enda bedre kveld.

På formiddagen i går var jeg, Emilia og Silje på Delikatessen for første gang her, og sååå mye god mat man fikk der! Det er nesten helt utrolig at jeg som er så glad i mat ikke har vært der før nå, men det minnet meg skikkelig om Barcelona som nesten ga meg sommerfugler i magen. Tapas er så godt, og spesielt når man har så mye godt å velge mellom. 

Nå skal jeg klappe igjen macen og blande meg litt passoa og tropisk nektar som jeg elsker å drikke på vors. 






Hvor digg så ikke dette ut?!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg