LA OSS SPOLE LITT TILBAKE

Det kan ikke finnes noe kjedeligere enn å være forkjølet og gå rundt med feber de dagene du faktisk har fri, og kan gjøre mye gøy med venner. Denne formen har vært her alt for lenge nå, og jeg er lei av å gå glipp av ting. Spesielt etter Findings ble formen min bare verre, og det kan jeg nesten takke meg selv for – til tross for at jeg pakket meg inn i hettegenser og jakke på festivalen. Men det var èn dag for sent tydeligvis… Jeg har avlyst mange planer som jeg gjerne skulle møtt opp på, spesielt events. Det var et møte jeg ikke avlyste som var viktig, og tenkte at siden jeg allerede var i Oslo så kunne jeg ta turen innom en pressevisning på veien hjem. Så fort jeg gikk inn døren slo feberen til, og alle jeg hilste på må ha sett hvor bleik og dårlig jeg så ut. Jeg ble der ikke lenge, for jeg følte folk trodde jeg var en helt annen person enn hva jeg er til vanlig når jeg er frisk. Sånt er bare ikke kult når man ikke føler seg bra.

Kameraet mitt er nesten støvete etter å ha ligget urørt i mange dager, men det blir med meg til Oslo i dag – og jeg skal få tatt igjen for uken som har vært! Til jeg har fått knipset mer, får det gå med noen bilder fra forrige helg. Jeg kjøpte meg en ny hettegenser fra Weekday, siden min gamle fra et annet merke var passe ferdig kan man si.



Tar meg selv i å angre HVER eneste gang jeg velger røde lepper ovenfor min andre nude favoritt fra Inglot.

5 kommentarer

Siste innlegg