PÅ REGNFULLE DAGER

…elsker jeg å gjøre absolutt ingenting.

På torsdag regnet det, noe jeg egentlig ikke likte. Men du får ikke dårlig samvittighet over å bli i sengen, noe du ellers ville fått på en fin fin dag. Istedenfor å bli hjemme hos meg selv, tok jeg toget inn til Fredrikstad for å ha en rolig jentekveld med min kjære Emilia med filmer og godis. Hun sjokkerte meg vanvittig med en ting den dagen, og det skal jeg fortelle dere nå. Absolutt alle vet at jeg elsker poteter, og spesielt bakt potet. Så Emilia bestemte seg for å sende en melding til Potetbakeren på Facebook for å få de nøyaktige ingrediensene så vi kunne ha det på torsdagen – altså hvor bra dame er ikke det folkens? Jeg kunne ikke annet enn å le da hun fortalte meg det, for ikke engang jeg hadde kommet på å gjøre noe sånt. Det skal sies at det smakte helt nydelig, og at Emilia scoret 10/10 på maten. Etter vi hadde spist, la vi oss i sengen for å se filmen Like Father og da fikk jeg plutselig besøk av en kompis som skulle ligge inntil meg en god stund.

Emilia og Ryan har de skjønneste kattene, og skaffet seg nylig Milo som er bitteliten selvom han har vokst siden jeg så han sist. Men forrige gang hatet den katten meg, men denne gangen elsket han meg. WIN!





2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg