ASIAN FOOD MARKET

Døgnrytmen jeg har for tiden skal jeg verdsette hver eneste dag frem til jeg mister den, noe jeg er redd skal skje. Jeg våkner av meg selv mellom 09-10 på dager jeg har fri og det er så sykt deilig! Jeg kan ikke forstå hvordan jeg klarte å sove til 12 før, for jeg mistet så mye av dagen til tross for at det bare var snakk om timer. I dag våknet jeg til sol, og trynet til kjæresten min som fyller 25 år i dag. Det tok ikke lang tid før vi begge var ute av leiligheten og ville få mye ut av dagen. Vi begynte med litt shopping, noe som er litt farlig når vi to er sammen. Vi liker det samme, og sier alltid ja til et plagg når den andre spør om hjelp. Jeg vet ikke med dere, men jeg går så fort tom for energi når jeg går rundt i Karl Johan for å titte. Så vi kjøpte oss noe drikke på veien, før vi kom oss videre for å spise en kjapp lunsj. Planen var nemlig å dra innom Botaniske for å ta en god drink, og feire Kristoffer selvom den store feiringen er i kveld og i morgen. Jeg kjenner ikke mange som får en hel bursdagshelg, men det fikk han fader meg til i år.

Det ble spontan shopping av planter til leiligheten til Kristoffer og Alf, og på veien ville jeg endelig sjekke ut et asiatisk supermarked som ligger i gaten. Jeg går alltid ut av de butikkene med nudler og kjærlighetsfrukt gelè – veldig vanskelig å forklare hva det er… Men lychee er frukten og det smaker helt himmelsk. Det er nesten så jeg må ta bilder for å vise dere det, for godt er det virkelig.

I kveld skal jeg spise ute på Sud Øst med en veldig fin gjeng, så det gleder jeg meg masse til!





 

2 kommentarer
    1. Daniel: Jeg bruker VSCO! Jeg tar alltid filtret DOG2 til nivå 4 typ (bare for å få litt mer varme i bildene) Så demper jeg eksponeringen og kontrasten litt + legger på litt grain 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg