HEI FRA GØTEBORG

Nå befinner jeg meg på hotellrommet sammen med Martina i Gøteborg, og vi er begge greit slitne etter en morsom dag. Vi planlegget denne helgen for en stund siden, og det er snakk om at det ble gjort tidlig i sommer. Jeg kjenner det var ganske lurt å avtale dette tidlig, for jeg har vært overalt i det siste føler jeg. Det er kjempegodt å ha en skikkelig jentehelg, og hva passer bedre enn å ta en helg i Gøteborg? Planen våres var å dra på Liseberg, som Martina har vært på flere ganger – men det var min første denne gangen. Etter en dag der kjenner jeg hvor utrolig deilig det var å bare være en drittunge igjen, jeg trengte det. Hvis det er èn person som   det er perfekt å dra på slike turer med, så er det Martina. Vi liker det samme, og vi er drittunger begge to. Sånn skal det være!! 

Magen min har fått vrengt seg skikkelig i dag etter mange karuseller, så vi begge kjente det var greit med en rolig kveld på hotellet. Det slår aldri feil å bestille roomservice og ta kvelden i sengen. Energien min er brukt opp på å hyle i karusellene, så det blir en tidlig kveld på oss i dag vet jeg.

Det er så viktig å gjøre noe ekstra koselig med venninner, spesielt når du ikke har sett de på en stund <3





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg