THROUGH MY PHONE

Jeg lever noen skikkelig late dager nå som jeg har vært syk etter Liseberg. Det har jeg meg selv å takke for da jeg kanskje skulle pakket med meg et skjerf, men det gjorde jeg ikke så nå har jeg vært syk i snart en uke. Jeg vet ikke hva som har skjedd med immunforsvaret mitt, men det har bare svekket helt den siste tiden. Jeg blir syk av ingenting, og for litt siden våknet jeg opp midt på natten av at jeg både måtte kaste opp og at det kom ut den andre veien – så det er noe som ikke stemmer med kroppen. Det er kanskje på tide med en sjekk hos legen, bare så jeg er sikker på at alt er som det skal. For er det noe du ikke tuller med, så er det når kroppen prøver å si ifra om at noe er galt. Formen er heldigvis bedre, og nå for øyeblikket har jeg besøk av Kristoffer som skal være her hele helgen. Han har også vært dårlig denne uken, så det er litt godt å se at vi begge er på vei til å bli friske nå. 

Siden jeg har vært dårlig så har jeg vært elendig på å ta nye bilder, så derfor skal dere få se noen bilder fra iPhonen min så dette innlegget ikke er uten bilder! Forresten så trenger vi noen filmtips til denne helgen, veldig glad i skrekk og thriller – så pls hjelp oss <3

⇐ Drar seriøst ingen steder uten denne bagasjen – Tb til da jeg følte meg bra, miss it. ⇒

⇐ Favorittkjolen å sove i om nettene – En godbit jeg fant fra en pressevisning for litt siden ⇒​

⇐ Fikk besøk av verdens nydeligste valp her om dagen – Meg som lever mine late dager i sengen ⇒

⇐ Rocker mine nye jeans – Beste desserten på Sumo på Solli  ⇒

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg