LUNSJ PÅ MIRABEL

# INVITERT

I dag fikk jeg med meg Emilia på et lunsj event her i Oslo som jeg har gledet meg skikkelig til. Merke Stylein inviterte oss på en lunsj på Sørenga på den unike og moderne restauranten som heter Mirabel. Der ble vi mottatt med bobler i glasset, og mange lekre plagg å se på. Jeg trodde jeg aldri hadde hørt om Stylein før, men da jeg stod og pratet med de som jobber for merke skjønte jeg fort at dette har jeg sett før. Det var derfor litt gøy! De har en ren, klassisk og minimalistisk stil som faller veldig i smak hos meg, så dette er noe jeg hadde sett frem til i uker. Vi fikk en god salat til lunsj, og det er et mirakel at jeg spiser det når jeg egentlig ikke er fan. En salat må være skikkelig for at jeg skal spise den, jeg er så kresen på slikt at det er flaut. Det var så friskt og godt at jeg kjente kroppen trengte noe annet enn poteter – er det lov å si det som den potetelskeren jeg er? Vi fikk en privat visning av kolleksjonen, mens vi spiste og jeg får lyst til å skifte ut hele garderoben min når jeg ser noe nytt jeg bare digger. Jeg falt pladask for en jakke jeg prøvde, og du vet den følelsen du får når du bare kjenner at dette plagget er deg? Den fikk jeg så fort jeg tok på meg jakken, så fin og så klassisk. 

Det var alt for lenge siden sist jeg var med Emilia, så vi valgte å bli igjen litt i Oslo for å kose oss – noe vi begge trengte <3





DENNE JAKKEN!! ALTSÅ WOW





Se så fin hun er!!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg