@ PASCAL

Hvis det er et sted jeg elsker, men som jeg har tilbragt alt for lite tid på så er det Pascal. Jeg dro dit for første gang i sommer for å smake på den berømte softisen med makroner, og den var bare helt vill. Den smaker så mye, og det gir meg så mye. Jeg er en person som elsker søtsaker, så tar du med meg et sted der jeg kan få noe med sukker i så ser du meg smile bredt. Jeg husker da jeg var liten, hvis jeg ikke hadde noe godteri, blandet jeg melis og tok litt kakestrøssel i for å få et skikkelig sukkerkick. Dette holdt jeg faktisk på med til bare noen år tilbake, men sukkersuget har forsvunnet massivt siden da jeg var liten. Likevel har jeg mine stunder der jeg seriøst craver godteri som sukkerspinn for eksempel, og i skrivende stund har jeg litt sukkerspinn igjen fra i går etter jeg var på kino. # win

Jeg er fremdeles på leting etter en cafe med en skikkelig god iskaffe – jeg vil ikke si at jeg er kravstor men en god iskaffe for meg er med karamellsmak. Altså dere aner ikke hvor mange steder jeg spør om de har med smak, og jeg får et nei. Så jeg trenger litt profesjonell hjelp fra dere som bor i Oslo. Jeg vet hvor jeg får en god iskaffe i Moss, men jeg trenger en god en i Oslo også som jeg kan kose meg skikkelig med. Ingenting er som å glede seg til et cafebesøk for å bestille favoritt drikken sin.




 

14 kommentarer

Siste innlegg