15 TING DERE KANSKJE IKKE VISSTE OM MEG

1. På nettby for mange år tilbake hadde jeg en åpen mappe som het «Pretty little bitch» hvor det bare var masse selfies av meg selv på. Hvis dere lurer så skammer jeg meg ja.

2. Jeg løy til alle i klassen på barneskolen og sa jeg var allergisk mot syltetøy fordi jeg syntes det så veldig ekkelt ut.

3. Jeg mistet hamsteren min ut av vinduet mitt i 2 etasje da jeg gikk på barneskolen. Jeg ville bare vise noen nabogutter hamsteren min, og det falt (haha) meg aldri inn å gå ned trappene. Så jeg holdt Snippeline i hendene mine, og bøyde de nedover mot guttene helt frem til hun sklei ut av hendene mine, ned på markisen i første etasje og så rett på gresset. Og hva skjedde så? HUN OVERLEVDE<3 ilu masse

4. Hvis jeg likte en gutt da jeg var mindre, men det var en annen jente som også like samme gutt så lot jeg alltid de andre få gutten fordi jeg alltid var redd for å tape uansett.

5. Jeg var naturlig blond før.


FOTO: Truls Qvale (trulsqvale)

6. Jeg var så redd for tannlegen før at jeg måtte ha full narkose for å rotfylle en tann.

7. Jeg tisset på meg ofte når jeg var liten. Jeg ville ikke gå glipp av moroa så jeg trodde jeg alltid klarte å holde meg lenger enn hva jeg gjorde.

8. Jeg bet så mye negler før at jeg ofte begynte å blø og fikk skorper (BLÆÆÆH). Mamma måtte derimot ta over hendene mine og pleie dem i en laaaang tid for at de skulle bli bra igjen. Sorry mamma.

9. Jeg har blitt hekta på peanøtter med sjokolade på – altså det er farlig hvor mye jeg spiser av det.

10. Hvis jeg begynner på en serie, isolerer jeg meg vekk fra alt rundt meg og ser den ferdig på kort tid. Jeg klarer ikke å stoppe før jeg har sett siste episoden.

11. Jeg tenker på alt for mye negativt som kan skje i hverdagen min. Feks når vi sov i telt på lørdag, begynte jeg å forestille meg at det kunne komme en morder å ta oss og hele pakken. Så fort jeg hørte en lyd var jeg på vakt.

12. Jeg vil farge håret mitt litt mørkere.


FOTO: Truls Qvale (trulsqvale)

13. Jeg har et arr under haken min etter at jeg slo meg da jeg var yngre. Jeg lå på magen i stuen, så kom søsteren min løpende bort og satte seg oppå meg så jeg klarte å slå haken min i gulvet.

14. Noe av det verste jeg vet om er å stå foran en gruppe med mennesker å måtte snakke til dem. Jeg kan storme ut derfra og gråte fordi jeg synes det er så fælt. Det skjedde gjentatte ganger på skolen.

15. Jeg elsker ostepop.​

10 kommentarer

Siste innlegg