ANTREKK: LOOSE FIT

Dagene i Paris er over, og de har gått så fort at det nesten ikke føles ut som om jeg har vært der. Til neste gang vet jeg at jeg bør være i Paris hvertfall èn uke og ikke noe mindre for å få tid til å slappe av litt mellom alle slagene. Med tanke på at dette var min første gang i Paris, så har jeg litt blandet følelser om hva jeg synes om byen. Arkitekturen var nydelig, og noe jeg kunne sett på i en evighet, men den romantiske feelingen alle snakker så mye om kjente jeg ikke noe særlig til. Jeg føler derfor at Paris er så hypet opp til å være den mest romantiske byen at jeg nesten forventet å kjenne romantikken i luften. Det var noen fine dager, virkelig, men jeg har lært til neste gang å ikke ha for høye forhåpninger om at denne så kalte kjærlighetsbyen. Men heller å ta det litt som det kommer, og ikke skape meg noen høye forventinger, for da blir alltid skuffelsen større. 

Den siste dagen dro vi på Louis Vuitton Foundation siden været ikke var helt på topp, og det derfor var greit å gjøre noe innendørs. Jeg elsker å dra på art museum og det er noe jeg absolutt aldri skal slutte å dra på. Når det er sagt, gleder jeg meg ekstremt mye til helgen som kommer. Da er det nemlig Collective Oslo Fashion Art Festival og der tror jeg det kommer til å bli vist mye som er inspirerende.






Skjorte fra ByTimo // Bukse fra Riccovero // Sko fra Nike // Veske fra Morris 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg