EN SKIKKELIG JENTEHELG

Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget annet enn å si at dette har vært en av de beste helgene mine på lenge. De fleste av dere har forstått at jeg har slitet litt med meg selv, og ikke hatt det så bra uten å vite hvordan jeg skal håndtere det. Dere har hjulpet meg med råd, og forståelse hele veien – så det vil jeg først og fremst takke dere for. Jeg tror jeg rett og slett bare trengte å være mer med venner, vite at de er der for meg og at jeg alltid har dem. For det er lett for meg å kun tenke på jobben og si ja til alt for mange møter, enn hva som er bra for meg, kun for at jeg vil vise folk at jeg også kan. Da kan man føle seg fæl, og som en dårlig venn som jeg har kjent på i tillegg til mye annet. Jeg trengte min dose med venner i helgen, og jeg fikk MASSE av den! Jeg sov hos Emilia i Fredrikstad på fredagen hvor vi koste oss litt i sentrum før vi dro til hun. Vi gikk innom butikken for å handle litt snacks til kveldskosen og så var det rett hjem for å  hygge oss med serier og kattene hennes.

På lørdagen dro både Emilia og jeg innover til Oslo for å dra på en sleepover hos Karoline sammen med Nora. Jeg tror jeg aldri har overnattet hos to forskjellige mennesker to dager på rad, men det var kjempegøy! Vi hadde en skikkelig girlsnight med take-away, shit loads med godteri og timesvis i sofaen hvor vi snakket om alt mulig rart. Det var så godt å være med venninner en hel helg. Det å ikke kjenne på noe press, men å bare le og kose meg, det trengte sjelen min.

Bildene under er fra min koselige dag med Emilia på fredagen <3





Noe dere kanskje ikke visste; Jeg elsker karbonade smørbrød – det er SÅÅÅ godt!

4 kommentarer
    1. Så fint å høre at du føler deg bedre! Hjelper ofte med litt ro, venninnetid, og bare kjenne på hva som faktisk betyr mest. Bare være seg selv hundre prosent, uten å stresse <3 Ønsker deg en fin uke, Madeleine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg