BRUNCH

Emilia var invitert på en brunsj på søndagen, hvor Martine Lunde lanserte sitt samarbeid med Mockberg. I den anledningen spurte Emilia om jeg ville være med dit, og det sa jeg selvfølgelig ja til uten å nøle. Søndagsbrunsjen ble holdt på takterrassen på Grand Hotell, og jeg har faktisk vært der èn gang før kom jeg på. Så det var ekstra gøy å se hvor mye de hadde pyntet opp etasjen for lanseringen. Det ble servert lett mat og så klart noe i glasset, men jeg klarer bare ikke å drikke på en søndag, rett og slett fordi det er søndag (???). Jeg tok et glass, men etter det glasset var tomt holdt jeg meg til vann resten av dagen. Tanken på å bli brisen den dagen var helt uaktuelt for meg som tåler så lite. Jeg kastet heller i meg noen ekstra cupcakes med god samvittighet – de var så gode at jeg gjerne hadde tatt med meg et par hjem.

 På sosiale sammenkomster som dette, der det er så mange ukjente mennesker blir jeg ofte usikker og stresset. Du kjenner at folk blikker deg, analyserer deg fra topp til tå og det er ikke til å legge skjul på at det er deg de ser på. Det er kjipt, for til syvende og sist var stemningen kjempebra på lanseringen. Jeg klarte bare ikke å slappe av på grunn av at usikkerheten min, og jeg i tillegg var omringet av støy som forstyrret hørselen min siden jeg bare hører på et øre. For meg blir det for mye å ta inn når det er høy musikk, og det er mennesker som prater i alle kanter. Jeg gir derfor opp med å prøve å henge med i samtaler fordi jeg ikke har en sjanse til å få med meg noe, med mindre de står rett ved siden av meg på min venstre side. Spesielt i situasjoner som dette, skulle jeg ønske at jeg hørte på to ører.







Min vakre <3

4 kommentarer
    1. Så koselig at du fikk være med på det <3 Jeg har det på samme måte som deg i sosiale sammenkomster, nesten uansett hva det er snakk om. Synes det er veldig tøft av deg å være åpen om følelsene dine. Det tror jeg mange setter pris på <3

    2. Tror jeg har spurt om det før (og fått ja som svar), men kunne du lagd et “På min telefon”-innlegg? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg