PUMA X KENZA

Annonse for LOUDS

I går var jeg invitert på et lanseringsevent for Puma sitt samarbeid med Kenza. Selve kolleksjonen har jeg vært så heldig og fått sett litt tidligere, siden jeg har vært på shoot med LOUDS som har kledd meg og Kristine opp i dette. Jeg får en sånn beroligende følelse av å se på plaggene, siden alt passer så godt sammen. Kolleksjonen er kjempefin, og jeg elsker fargene som går igjen i alt. Feminint, og ikke minst sofistikert. Denne kolleksjonen er så ekslusiv at du kun får tak i dette hos LOUDS i Norge, og det synes jeg er så kult!!

PUMA x KENZA kolleksjonen finner du her <3

En av overraskelsene jeg fikk meg i går var at vi ikke skulle være på samme stedet hele kvelden, så etter 1 time med mingling fikk vi plutselig beskjed om at vi skulle bli hentet av en buss. Jeg ELSKER sånt, men samtidig blir jeg så nysgjerrig at jeg dør. Jeg er den personen som spør om en person kommer til å dø i en serie/ film før vi engang er halvveis. Så dere kan bare se for dere hvor mye jeg gravde for å finne ut av hvor vi skulle i går. Vi ble kjørt til et fotostudio som ble forvandlet til en rolig fest med utstilling av kolleksjonen til Kenza – og det var kjempekult der. Det var ikke den eneste overraskelsen, for vi fikk en opptreden av Dutty Dior og Lille Isah som lagde god stemning i hele lokalet. Det var gode vibber og mange kjente ansikter jeg ikke hadde sett på lenge, så i går var jeg litt ekstra glad. 










Her ser dere litt av kimonoen fra kolleksjonen. Så fin!!!

Noen av mine favoritter fra kolleksjonen er blant annet kimonoen her, en svart parka jakke her & denne fine sports bhen her.

4 kommentarer

Siste innlegg