ANTREKK: MIN LØRDAGS LOOK

Nå har jeg bestemt meg for å bli flink til å gå med heler igjen. Altså jeg gikk på de høyeste helene før og det er snakk om tynn hel på 13 cm. Det verste av alt er at dette gikk jeg med på fester før, og det gikk helt fint. Klart man begynte å kjenne det i bena etterhvert, men jeg har mistet det helt og jeg savner det litt. Det er så kult å kombinere streetwear med heler for å gjøre det maskulint og feminint. Jeg kjenner mer og mer på at når jeg bærer så store plagg, som er oversized, er det kjekt å ikke drukne helt. Derfor liker jeg å kle meg opp med heler så jeg ikke forsvinner i plaggene. Noen bukser ser rett og slett bedre ut med et par heler til, og denne buksen synes jeg så bedre ut slike. Disse buksene måtte jeg legge opp siden var alt for lange for meg, men jeg elsket fargen så mye at jeg betalte litt ekstra for å legge de opp. Jeg kan ikke huske å ha måttet lagt opp noen bukser før, men fysøren så raskt gjort det er. Nå skal ingenting stoppe meg fra å kjøpe alt for lange bukser til en som er 165.

Nå skal jeg straks ut døren fordi jeg skal på en halloweenfest i kveld hos kusinen min som bor her i Oslo. Halloween kommer alltid så brått føler jeg, så igjen gikk jeg for et enkelt kostyme. Forrige år var jeg en munk (haha), mens i år er jeg kledd ut som Ghostbusters. Føler at jeg alltid går for behagelige kostymer, og det kommer jeg ikke til å gi meg med haha.

Ha en riktig god lørdag dere <3

Processed with VSCO with a4 preset
Processed with VSCO with a4 preset
Processed with VSCO with a4 preset
Processed with VSCO with a4 preset
Processed with VSCO with a4 preset
Processed with VSCO with a4 presetJakke fra Vero Moda // Genser fra Flat Top // Bukse & sko fra Zara // Totebag fra Pleasures // Solbriller fra Frank Walton

10 kommentarer
    1. Wow, så stilig antrekk <3 Det gjør helt klart noe med selvfølelsen å gå i høye hæler en gang i blant 🙂 Kos deg masse på Halloween-fest i kveld! Komfortable antrekk(og kostymer) er det beste 🙂 Du er nydelig!

    2. Hei 😊 jeg har en del bukser som er altfor lange og jeg har aldri gjort noe med det ettersom jeg har hørt at det er dyrt å få noen til å legge opp? Hvor mye betalte du for det og hvor gikk du? 😊

    3. Kommer ikke over hvor fint, velstelt og flawless håret ditt ser ut til enhver tid! Hvordan er hår-rutinene dine?? vasker du det hver dag? retter du det? <3
      Har selv langt og flatt hår men sliter med at det ikke legger seg fint med mindre jeg retter det og dusjer det annenhver dag..

    4. Kristina: Hei! Jeg la opp to bukser for 500 kroner. Det kommer veldig an på hva slags stoff det er på buksen, for det kan bli billigere men også dyrere. Du kan ta med buksen og spørre hvor mye det vil koste, så kan du vurdere det utifra prisen sånn som jeg gjorde <3 Jeg gikk til de som kopierer opp nøkler og alt mulig rart i Moss på Rygge Storsenter.

    5. Lena: Wææ, så hyggelig dette var å lese! Jeg vasker det annenhver dag, retter det IKKE fordi det skader håret. Eneste jeg bruker på håret er hårføner faktisk <3 Jeg går på noen vitamin tabletter for håret mitt som skal gjøre det friskt og fint - så det har litt med de tablettene å gjøre også at jeg har blitt heldig med håret. Sånn var det ikke før haha...

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg