DE SISTE DAGENE

Jeg har forstått at hvis jeg tar meg en fridag, der jeg legger fra meg alt for èn dag, da går jeg inn i en boble som jeg nesten ikke klarer å sprekke før jeg virkelig må komme meg ut. Sånn har jeg hatt det de siste dagene, jeg har bare blitt helt borte, men det har vært godt. Det er hele poenget, det har nesten vært for godt. Likevel trenger jeg frisk luft, jeg trenger å bruke de friske bena mine og jeg trenger å la meg inspirere utenfor de fire veggene på rommet mitt. Det føles nesten ut som om jeg har vært på en ferie, siden folk ikke har hørt så mye fra meg og jeg heller ikke har vært så mye ute. En sjelden gang er det godt å forsvinne, bare for noen få dager. Det som fikk meg til å komme meg ut var rett og slett jobb, jobb du bare ikke kan avlyse. Og takk gud for det. Jeg trenger å bevege meg mer, jeg trenger mer overskudd. Så jeg våknet i natt, mens jeg hørte på alle lydene i Oslo sentrum, og jeg bare tenkte i noe som føltes ut som en evighet. Jeg trenger å starte smått med å komme meg mer ut. Ikke for å sosialisere meg, for det stresser meg bare mer, men å komme meg på trening for eksempel. Jeg tror jeg trenger det for at jeg skal kjenne på mer energi og mer lyst. Og jeg bør virkelig prioritere dette ordentlig nå, ikke mer tull.

Jeg skal straks ut døren for å komme meg opp til Nydalen og ha et møte på Egmont, med agenten min. Det gleder jeg meg til, for det er så deilig å ha et sted å måtte dra til nå. Dere aner virkelig ikke gleden min for å komme meg ut, haha. Ha en fin dag folkens! <3


FOTO: Ronja Slar (@ronjaslar)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg