EN NY FAVORITT

                                                                                                                              Produktet er sponset fra et tidligere samarbeid.

I dag er jeg innom bloggen for å informere dere om min nye favoritt parfyme. Som dere vet elsker jeg alt som lukter godt, og jeg er så svak for dette at jeg kjøper mer enn nødvendig. Jeg har både hyller og skuffer som er til alle mine parfymer, bodymist og dufter til hjemmet. Jeg har vokst litt på lukter i det siste og kjenner at jeg går etter litt sterkere parfymer enn før, men ikke med kraftige lukter. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive favoritten min fra Guerlain, Mon Guerlain, annet enn at den gir meg en så bosslady følelse når jeg går med den. Hvis en parfyme kan gi deg en slik selvtillit, så har du funnet den rette. Denne parfymen betyr litt ekstra mye for meg siden den er fra et tidligere samarbeid med Guerlain. De gjorde flasken spesiell for meg, siden navnet mitt er gravert på den. Og det kuleste av alt? Den er inspirert av Angelina Jolie som er en av mine favoritt skuespillere. How bout thaaat!
 

4 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg med sånne fine inspirasjonsbilder fra Tumblr igjen snart? <3 Savner de innleggene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg