BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #8

Jeg har oppdaget min svakhet for serier, og på under en helg har jeg sett ferdig The Bodyguard. Jeg klarte ikke å følge helt med den første episoden, siden jeg holdt på med tusenvis av andre ting samtidig. Men det tok ikke lang tid før jeg ble hekta på nok en serie si. Jeg skulle ønske serien var lenger, altså så få episoder – jeg trenger mer!! Etter at jeg så ferdig siste episoden tidligere i dag, så trengte jeg å gjøre noe produktivt, så da fant jeg frem klær jeg lenge har hatt lyst til å selve, og endelig fikk det ut på Tise. Så sjekk gjerne ut profilen min der, @madeleinepedersenn♥ Jeg har fått helt dilla på å selge klær, og nå begynner det nesten å bli en negativ ting siden jeg ikke lenger har så mye å velge i. På mange måter er det bra, siden jeg må bli mer kreativ på styling. Og jeg har en uskreven regel om at hvis jeg kjøper noe nytt, må noe gammelt ut. På den måten vil det alltid være plass i skapet mitt.

Siden jeg har gjort litt av hvert i dag så har jeg ikke rørt kameraet et sekund. Men så heldige som dere er, skal dere få en ny runde med uheldige bilder av meg som ikke kom på bloggen. Jeg bare digger å se andre bloggere legge ut mindre perfekte bilder av seg selv, så jeg tenker at dette er noe jeg også skal fortsette med en god stund fremover. Man glemmer så lett at andre også har sine øyeblikk, og så her kommer det en liten reminder.

Når typen bruker deg som modell i fotobutikken.

Er det lov å synes synd på seg selv? 🙁


Når du er svett på ryggen og håret klistrer seg inntil <3

Meg som venter på at innstillingene på kameraet skal bli bra.


Den følelsen når du er tom for hårspray…



Gjøre seg klar for shoot si.

Jeg forstår virkelig ikke hvordan leppene mine fungerer.


HVA SKJER MED REAKSJONEN MIN HER???????

Mitt lille Donald Trump øyeblikk.

Blir bildene bra? Hører ikke hva du sier???

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg