SHOOT BY KAROLINE

I går var jeg mer produktiv enn jeg pleier å være, litt fordi jeg endelig tok tak i ting jeg burde gjort for lengst. Jeg dro endelig til legen min for å få hjelp med hele fire ting jeg ville ha svar på. Det dreide seg om en laserbehandling for et sprengt blodkar jeg har under øyet som jeg vil fjerne, ny konsultasjon angående brystforstørrelse med eget vev til det ene brystet mitt, en hodepine som har vært uutholdelig den siste tiden og nye blodprøver. Jeg har aldri fått gjort så mye hos legen på så kort tid før, og jeg kjenner at jeg føler ting endelig skal ordne seg – selvom det er en skummel tanke. Etter legebesøket dro jeg tilbake på treningssenteret etter å ikke ha vært innenfor døren der på flere måneder. Selv om jeg var alene, følte jeg meg utenfor nok en gang. Sånt demotiverer meg til å ville trene, men likevel vil jeg få det bedre med meg selv ved å trene mer. Så det er en liten ond sirkel jeg prøver å åpne, men jeg tar et skritt om gangen. 

Jeg har endelig fått bildene fra shooten jeg hadde med Karoline for ikke så lenge siden. Hun har en veldig egen stil å ta bilder på, som jeg liker utrolig godt og det er bare så kult å følge med på alt hun gjør. Man blir inspirert av kreativiteten hennes, og det ble jeg spesielt under denne shooten. Hun ville ha en vintage look, og jeg digget det. Det er et par bildeserier, så jeg deler det litt opp siden jeg fikk over 40 bilder(!!!). Det sier også litt når jeg er fornøyd med så mange av bildene.







FOTO: Karoline Brenden Skaug (@karolinebskaug)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg