EN LITEN SKATT

De siste nettene har jeg sovet dårlig, og det skyldes formen min som har vært midt på treet i det siste. Energien min er sporløst forsvunnet igjen, min uvanlige hodepine har kommet tilbake og det passer ganske dårlig at dette skal komme rett før jul. Heldigvis håper jeg at denne formen er bedre snart, nå som jeg prøver å bli frisk ved å være hjemme og bare slappe av. Samt å ikke overbooke meg selv med ting og tang, som jeg ellers er veldig flink til å gjøre. Derfor, mens jeg er hjemme, så ser jeg på julefilmer, romantiske filmer, morsomme filmer og you name it – kun så jeg kan føle meg litt bedre og være glad mens formen prøver ødelegge litt for meg. Jeg har sett så uendelig mange filmer på Netflix den siste tiden, nesten så mange at jeg kan si at jeg har rundet alle julefilmene som ligger ute der. Men jeg er ikke helt i mål enda, men veldig veldig snart haha.

I november hadde jeg bursdag, og jeg fikk så mange flotte gaver jeg knapt klarer å vente med å få prøve ut nærmere våren.  Men til da, skal jeg storkose meg med en av de andre flotte gavene jeg også fikk – nemlig den søte vesken fra Moschino fra mamma og pappa. Gjennom livet mitt har jeg gått fra å elske vesker, til å hate og selge alle jeg har, til å nå elske vesker igjen. Jeg kan ikke forstå hva jeg har tenkt med alle de gangene jeg har solgt mange av skattene mine, men èn ting er sikkert. Min nye lille skatt skal ingen steder. Og apropos vesker; Jeg sjekker daglig ut Zalando for nyheter der, for utvalget deres på vesker er helt sinnsykt rett og slett. Jeg kan bla i evigheter, og likevel finne nye skatter hele tiden. Så det er et lite tips til dere som er på utkikk etter nye vesker

L O V E      M O S C H I N O

2 kommentarer
    1. Hei, Madde <3 Du virker så sjukt organisert og har kontroll på så mangt. Mange jern i ilden. Derfor hadde det vært moro hvis du kunne oppfylle mitt ønske. Kan du lage et innlegg i dag: «Whats on my iPhone» der du viser hvilke apps du har og hvordan du har organisert telefonen din? :-):-)Jeg tror mange hadde syns det hadde vært en moro og givende innlegg nå før jul! .

      Klem

      1. Hei Irene <3 Utrolig koselig å høre dette, så tusen tusen takk! Jeg skal se om jeg får fikset dette før jul, dette har blitt etterspurt flere ganger – mulig fra deg tidligere? Lover å fikse dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg