BLACK FRIYAY

Annonse for LOUDS

Okei folkens, jeg elsker Black friday men enda mer elsker jeg hemmelig tilgang til det før alle andre. Og det er KUN dere som ser dette innlegget + de som får nyhetsbrev på mail som får tilgang til å tjuvstarte black friyay èn dag før alle andre. Det betyr altså at dere kan sikre dere mange favoritt plagg før resten, som ikke får tilgang til Black friyay før fredag ved midnatt. Det er snakk om et døgns forsprang og jeg synes det er så kult å kunne dele dette med dere. Kanskje dere ikke shopper til dere selv, men ønsker å starte julegaveshoppingen tidligere i år og håper på å få spart litt ekstra penger. Dette er jeg så sent ute med hvert eneste år, selvom jeg vet Black friday alltid kommer den siste helgen i november. Det er så tåpelig, siden man vet at denne dagen alltid kommer, men likevel kommer den så brått. Jeg holder meg unna butikker grunnet fordi folk oppfører seg som aper i jungelen, det har jeg lært av kan man si. Derfor foretrekker jeg å handle varene mine på nettet i ro og fred. Likevel gjelder det å få tak i riktig størrelse før den er utsolgt på nett, og det kan ofte være stressende.

D E T T E    B Ø R    D U    V I T E 

⇒ Bruk koden friyay med små bokstaver 
 ⇒ Du får 40 % på ALT*
⇒ Koden er gyldig fra NÅ til torsdag 22.11 kl.23
⇒ Gjelder ikke Calvin Klein, Calvin Klein Performance, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Samsøe & Samsøe, Holzweiler, Puma X Kenza og salgsvarer

Jeg har en del av produktene som kommer på 40%, så her har du noen av mine favoritter♥


Vans summit jakken finner du HER, den får du også i rød. Denne er så lekker til et basic antrekk som du bare vil gi litt ekstra detaljer til.

Processed with VSCO with dog2 presetArnie Says ullgenser finner du HER, den kommer også i en offwhite farge som jeg selv må ha. Jeg har fått skikkelig sansen for turtlenecks fordi de både er fine under hettegensere, crewnecks og lett å style til en kåpe. 

FOTO: Agri Soltan (@agrisoltan) Levis buksene finner du HER. Dette er nok en av de kuleste buksene jeg eier, og som jeg får flest komplimenter for. Loose fit som jeg elsker, og stilig detaljer på siden.

Det er over tusen varer som du kan få på 40%, så sett deg ned med god kakao og kos deg med Black friyay HER! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg