ANTREKK: OVERSIZED KÅPE

Øynene mine har så lyst til å lukke seg i skrivende stund. Det er den ene sjeldne gangen der jeg blir trøtt før klokken er 22:00, og det er så deilig! Jeg var sent oppe i natt, og så en skrekkfilm som jeg har sett på kino tidligere, a quiet place. Det var ikke så gjennomtenkt da jeg skulle tidlig opp i dag for å komme meg innover med toget til Oslo. Det var dags for nok et møte med LOUDS og Egmont, noe vi har hver eneste måned bare for å holde oss oppdaterte på tall og ting som har fungert/ ikke fungert. På den måten føler man ser mer involvert i et samarbeid som skal ha en åpen dialog som vi har hatt hele veien. Du blir sett, hørt og føler at du har en plass i rommet. Det er så rart å tenke på at vi har jobbet sammen i 1 år alt, og hvor mye vi har opplevd sammen. Jeg fikk oppleve andre land og byer med denne kunden, og det kommer jeg til å være så evig takknemlig for resten av livet. En ekstra stor takk for at de har hjulpet meg med å elske puma enda mer for alle de kule skoene de kommer med. Uten å spoile for mye her nå, så sier jeg bare at dere bør glede dere til desember <3 

Etter møtet gikk jeg og Kristine ut for å knipse litt bilder og vi begge ble målløse over hvor vakker solen var. Lyset bare traff oss på en helt spesiell måte, og fargen var helt fantastisk. Så sterk og rød. Jeg kan ikke huske sist jeg så solen i en så sterk farge, og tenk at dette er i november.. Wow.

Se hva solen gjør med bildene, jeg blir forelsket!!








Kåpe fra Birgitte Herskind // Hettegenser fra Weekday // Turtleneck fra Flat Top // Bukse fra Riccovero // Sko fra Puma (sponset av LOUDS) // Veske fra Ivy Revel // Solbriller fra Nelly

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg