EN HELG JEG SENT VIL GLEMME

Jeg tror nok ingenting har sjokkert meg like mye som det som skjedde i helgen. Helgens planer har vært avtalt ganske lenge. Det er snakk om måneder grunnet  bursdagsfeiring for Martina på fredagen siden hun ble 26 år i går, og jeg skulle ha en night out med Emilia og Nora på lørdag. Det er ikke ofte jeg klarer todagers, men jeg kan ikke takke nei til ting som dette. Jeg har lært meg å drikke mye vann mens jeg drikker alkohol, og på lørdagen våknet jeg opp klar som et egg for å kjøre på med nok en tur ut på byen, bare denne gangen i Fredrikstad. Jeg ble, som alltid, hentet av Nora på togstasjonen og vi kjørte rett til Emilia siden vi skulle kose oss der hele kvelden. Jeg ble lurt til å tro at vi bare skulle hente noen stoler som hadde blitt satt feil, men lite visste jeg da jeg tok mine første steg inn i lokalet, at det var et surprise-party for meg. Jeg ble møtt med konfetti som trolig nok også er den beste scarecamen noen har tatt på meg, samt at jeg så mine kjære var samlet. Sjokket var så stort at jeg ikke klarte å ta meg sammen, så tårene trillet desto mer jeg så menneskene som var der for å feire meg. Jeg var skjelven, men mest av alt rørt over at vennene mine og min fantastiske kjæreste hadde ordnet dette for meg. Det var ballonger overalt, og det var så fint til det som skulle vise seg å ha blitt den beste kvelden min på veldig, veldig lenge. Det største sjokket må være at alle har klart å holde kjeft i mange uker og ikke forsnakket seg til meg. Det er jeg veldig imponert over, for jeg pleier som regel å lukte at noe muffins er på gang.

Jeg forstod raskt at dette ikke var alt, for så fort vi kom til utestedet hadde vennene mine selvfølgelig ikke spart på kruttet. Mer konfetti, ballonger og champagne ventet oss – og tårene trillet atter en gang. Jeg er ikke vant til å bli så vartet opp, og det varmer hjertet mitt å vite at dette har mine kjære venner ordnet, og kun for meg. Nok en gang blir jeg påminnet om hvor herlige mennesker jeg har rundt meg, dere er best♥

Processed with VSCO with a6 preset
Processed with VSCO with a6 preset
Processed with VSCO with a6 preset

Takk for alt♥♥♥

8 kommentarer

Siste innlegg