ANALOG

Det føles ut som om det er en evighet siden jeg var i Paris, men det er snakk om kun to måneder… Mens vi var der hadde Kristoffer med et analog kamera for å knipse litt on the run bilder, og det var så gøy! Man føler seg liten igjen, og det er kun en knapp å trykke på – så nesten ingenting kan gå galt her. Jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig over analog kamera, før jeg har vært med flere og flere som har knipset med dette. Det er noe jeg absolutt vil kjøpe på starten av nyåret, for bildene får en egen sjarm selvom jeg ikke kan skryte så mye av blitsen på disse bildene. Aldri sett meg selv så blek før, og det ser nesten ut som jeg har dynket ansiktet mitt i vaskemiddel før bildene ble tatt. Så… bortsett fra blitsen, er alt good og jeg synes man får så gode vibes med analog. Litt annerledes, litt gammelt og litt uklart. Jeg har lyst på et kamera jeg kan ha med meg overalt, og kunne knipse artige ting på veien som jeg ønsker å ha som minner. Det Kristoffer knipset med i Paris er et fra Olympus, som han har lånt av sjølvaste fotografen Karoline som har knipset flere bilder av meg. Prisen er ikke så gal heller da det ligger på rundt 1500-2000 kroner. Jeg elsker når noe nytt er gammelt, det er viktig å ta vare på sånt. 

Tidligere i dag var jeg på et møte i Oslo, som gikk ganske bra før jeg satte meg på et tog hjem til Moss for helgen. Jeg skal feire bursdagen til en kompis i dag, og skal være med på et lite vors hos Ida før vi alle skal ut. Så det blir kjempekoselig! Jeg elsker at jeg allerede får sett vennene mine oftere enn hva jeg har gjort de siste månedene. Det er helt sykt hvor mye det gjør for meg å bare se vennene mine.



@ Musée du Louvre


@ La Recyclerie

@ strolling around
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg