SHOOT FOR DET NYE MAGASINET

Okei folkens, jeg er endelig godt i gang med julegavene og det føles så godt. Jeg har bestilt mye på nett, og nå for øyeblikket er jeg helt obsessed med Zalando. De har alt, og litt til – nesten litt for mye av det gode der. Det begynner nesten å bli litt kleint å komme på meny om dagen for å hente nok en pakke derfra. Men når man først har blitt bitt av basillen, så er det ingen vei tilbake. Til tross for at jeg er godt i gang med julegavene, har jeg kun pakket inn èn så langt – men bare den ene fikk meg til å komme i litt julestemning. Jeg har derfor sett flere nye julefilmer nå, og fy søren det er mye dårlig haha. Men apropos julefilmer, tenker jeg at det kunne vært kjekt med et innlegg med mine favoritt julefilmer? Alle har sine filmer som man ser i julen, men det er litt gøy å se. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg elsker å lese innlegg om slike ting som dette hos andre bloggere. Og siden serie-innleggene mine har slått an bra, så kanskje jeg skal prøve meg på noen filmer og? Vi får se!!!

I den nyeste utgaven av Det Nye med Zara Larsson på coveret, kan dere lese om den ene spalten jeg er med i. Det handler om å gjøre seg klar for fest med riktig sminke, antrekk og drinker. Vi fikk velge mellom SÅ mange flotte plagg, og vi stylet oss opp helt selv som gjorde det veldig gøy på shooten. Jeg falt pladask for den gule kåpen jeg har på meg, som er fra Stine Goya. Den unike passformen på kåpen og følelsen den ga meg var helt rå. Jeg følte at den var min, og kåpen gjorde meg fin. Jeg savner den, herreguuud.

Her har dere noen bilder vi knipset for Det Nye ♥





FOTO: Nora Angeltveit (@noraangeltveit)

4 kommentarer
    1. Andrea: Tusen takk!!! Jeg vet faktisk ikke hvor den er fra…. Må skaffe meg bladet asap så jeg kan finne det ut siden jeg vil ha den selv haha <3 Kan oppdatere deg så fort jeg finner det ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg