GLOSSY

Nå prøver jeg å bli flinkere til å stå opp tidligere på morgenen, hvertfall før solen står opp. Da skal jeg si meg fornøyd. Jeg har noen late dager denne uken, men det nytes og trengs for å få alle annonsene jeg har for kunder ut denne uken. Nesten generelt denne måneden er det mye som skjer med kunder, og det merkes på hele meg. Jeg elsker det, men hater at jeg klarer å gjøre det mye mer stressende enn hva jeg burde. Sånt skjer når jeg har hatt en rolig måned med nesten ingen kunder, og flere ønsker poster i samme måned plutselig. Det er desember, så denne så jeg egentlig komme til tross for at jeg svetter litt. Utenom unødvendig stress fra min side, så har jeg oppdaget noe som er fantastisk for oss influencere. Jeg har tydeligvis bra selfielys på rommet mitt rundt klokken 11:30, og det oppdaget jeg først i dag?? Kanskje takket være solen nok en gang, som treffer ansiktet mitt perfekt i noen minutter. Jeg må derfor advare dere om at det kan bli et par selfies fremover, så lenge solen er å se.

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten carmex om dagen, i tillegg gir det meg en glossy look som jeg ikke har likt siden 2015 – men nå liker jeg det plutselig igjen?? Det passer perfekt nå i vintertidene der jeg nesten ikke klarer å gå med noe annet på leppene. Alt bare tørker ut,but not this badboy <3 Takk til Nelly som ga meg nlypoints på bursdagen min så jeg brukte det på en 2-pack med carmex. Små gleder!!!!

Har dere forresten noen tips til hvordan huden kan få mer glød om vinteren? Trenger noen råd!

Processed with VSCO with dog2 preset
Processed with VSCO with dog2 preset

7 kommentarer

Siste innlegg