2019

Dere aner ikke hvor problematisk det har vært for meg å få over disse bildene til macen min. Jeg har holdt på med dette siden 1.januar så dere kan bare tenke dere hvor lettet jeg er over at jeg endelig har bildene. Jeg har liksom ikke hatt så mye annet å blogge om, siden feiringen var the shit om jeg kan si det sånn haha. De første dagene i januar 2019 har gått til å ha en ekstra dag med hangover, startet på en tysk serie “Parfum” , og tatt det helt med ro. For første gang på veldig lenge har jeg klart å koble litt av, sånn ordentlig. Ikke lagt ut noe særlig på sosiale medier, og bare gitt meg selv tid. Tid til å hente ny inspirasjon og motivasjon til det nye året. En frisk start. I tillegg har jeg vært så sosial etter jeg kom til Stavanger, mer enn det jeg ville vært hjemme i Moss. Og som alle de rundt meg sier, så har jeg bare godt av det. Jeg blir sliten av det, men det er deilig å si at jeg er sliten av å være sosial. Fremfor å si at jeg er sliten av å ikke gjøre noe, for det skjer mye hjemme takket være meg selv. Her må jeg bli flinkere, det har jeg lovet meg selv.

N Y T T Å R S F E I R I N G E N 

Feiringen ble holdt på en hytte i Sirdalen, med en utrolig flott utsikt og ikke minst en flott gjeng. Jeg hadde gledet meg så mye til denne dagen siden jeg bare visste at dette ble bra. Jeg har aldri feiret nyttårsaften på en hytte før heller, så jeg var veldig spent. Og det gikk over alle forventninger, bare så det er sagt. Det gikk ikke lang tid før vi alle (14 stk) skulle på badet og fikse oss. Det var kaos, men jeg synes det var så morsomt. Jeg gruet meg til å ta på meg kjolen jeg hadde kjøpt fra Zara, for den var for stor og et last minute kjøp, siden min egentlige kjole som jeg hadde bestilt på nettet ikke var fin. Men med litt ekstra hjelp fra jentene, ordnet vi det med teip fra Lindex som reddet meg fra en skikkelig kjole-krise. Få minutter etter vi satte oss til bords, fikk vi servert forretten som var ceviche av laks fra to av gjestene selv, som stod for maten den kvelden. Til hovedrett hadde vi en god tacogryte av okse, og til dessert ventet det en god panna cotta. For dere som ikke vet, så elsker jeg den desserten der. Det og Creme brulè, altså gud så godt det er. Gutta gjorde en forbanna god jobb med den maten der, og det skal de ha skikkelig skryt for synes jeg. Jeg ble så imponert, og det vet jeg at jeg ikke var alene om. Kvelden bød på artige leker, koselige taler og god stemning helt til slutten – så dette er absolutt en kveld jeg ikke kommer til å glemme.








Fiiiiine paret♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg