4 FRISYRER DU KAN HA TIL 17.MAI

Annonse for New Nordic 

På fredagen som var, dro jeg inn til Fredrikstad på TM glow for å ordne noe litt gøy innhold til dere for en kunde jeg har jobbet med lenge. Jeg er så fornøyd med dette samarbeidet, siden de lar meg stå helt fritt for å gjøre hva jeg vil. Det sier også litt når jeg bruker deres produkt hver eneste dag, og har gått på det i over et år i morgen (!!!). Det at man har frie tøyler gjør at man til tider kan være mer kreativ enn til vanlig, og akkurat denne posten er nok noe av det mer kreative jeg har gjort for kunden. Den store dagen nærmer seg, og jeg kjenner selv at jeg har litt panikk på grunn av alt som skal skje og all planleggingen som må til. Det er mange som søker rundt på nettet etter inspirasjon til kjoler og ikke minst frisyrer til 17.mai. Dette har jeg selv gjort, uten å egentlig finne looken jeg ønsker å gå for. Takket være litt hjelp fra min gode venninne Emilia, har jeg funnet noen styles jeg ønsker å prøve meg på nå til 17.mai. I samarbeid med Hair Volume, skal jeg nå vise dere 4 lekre frisyrer som er perfekt til den store dagen. De er ikke vanskelige å lage, men det er absolutt greit å ha litt ekstra hjelp for å feste spenner riktig i håret. Og hvis du er like dårlig på meg som å flette hår, da bør du ha noen rundt deg som er god på dette.

LØST HÅR MED LITT OPPSATT I SPENNE

LØST HÅR MED SIDEOPPSETT

KORT VERSJON AV PULL THROUGH-FLETTEN

LANG PULL THROUGH-FLETTE MED SPENNE

6 kommentarer

Siste innlegg