ANTREKK: FAVORITTEN ER TILBAKE

Denne dagen har vært så koselig synes jeg, av å ha gjort nesten ingenting, men likevel noe. Jeg våknet av meg selv rundt klokken 09 i dag, og det var så godt. Jeg dro opp markisen og så raskt at snøen hadde klart seg gjennom natten, som gjorde meg glad, overraskende nok. Jeg er inne glad i vinteren på grunn av kulden, hvor få timer det er lyst ute (jeg er litt mørkeredd), og snøen. Ikke misforstå meg, jeg er glad i snø – men mer glad i snøen når den klarer å bestemme seg for om den skal bli liggende eller om den skal bli til slush. Jeg tror innerst inne at jeg ikke hadde hatt et problem med dette, hvis jeg bare hadde ordentlig vinterklær. Men jeg har noen skatter som varmer meg godt på kalde dager, og det er min kjære skatt fra Acne. Den kjøpte jeg i fjor, og jeg er så glad for det. Da jeg prøvde jakken på og så meg i speilet var det nesten litt kjipt at jeg likte den så godt. Den koster litt, og det gjorde at jeg stod der i over 20 minutter og lurte på om jeg skulle være gal nok til å kjøpe den. Ikke minst hva familien min kom til å si om dette… Men jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å være litt gal den dagen, for gud som jeg elsker denne kåpen. Den har alt jeg har lett etter, og litt mer.

Jeg må bare advare dere om at det er muligheter for litt kaos på bloggen fremover, ettersom jeg nå også har blitt flyttet til det nye blogg.no. Så forhåpentligvis er dere mer tålmodige enn hva jeg er med dette, haha! Jeg tror jeg selv er ganske tålmodig av meg, men det kommer veldig an på har jeg forstått nå.

Ha en riktig god helg!






Kåpe & sko fra Acne Studios  // Genser fra Samsøe (sponset) // Bukse fra Nelly // Lue fra Holzweiler // Veske fra Moschino

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg