ANTREKK – MANGO SHIRT

Skjorte Mango Bikershorts Weekday Sko New Balance Veske Ivyrevel Solbriller Chimi Eyewear

Jeg er så forbanna glad for at jeg fant denne skjorten på salg på Zalando, fra Mango, for flere uker siden. Det er så mye som foregår på skjorten, og tonene i printet forelsket jeg meg i veldig fort. En oversized og pen skjorte – og dere vet det er en god match for meg her. Dette er en skjorte jeg lett kan bruke ute på byen, og bare på en helt vanlig hverdag. Hvis noen vet om flere lignende skjorter i silkestoff, hit me up. For dette er absolutt ikke den siste skjorten med print dere ser meg i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg