ANTREKK: NOE NYTT

(Dette skulle blitt publisert i går, men det har vært en bug som heldigvis har blitt fikset nå)

Det passer meg egentlig helt perfekt at det er dårlig vær i Stavanger, for jeg er så slapp og trøtt i dag kjenner jeg. Jeg har ikke sovet for mye, eller for lite – men akkurat passe. Så det er rett og slett bare den ene dagen i uken man kjenner litt ekstra på trøttheten. Jeg har allerede vært ute av huset i dag, og spist fiskesuppe til lunsj. Dette er noe jeg tror mamma og pappa vil få litt sjokk over hvis de leser. Ikke nok med det, så skal vi ha et skikkelig godt måltid i dag. Nemlig kalkun! Det synes jeg er så godt, og det er alltid vært en tradisjon i Pedersen-familien å spise i juletidene. Middagen blir litt tidligere i dag, siden vi skal på kino med familien til Kristoffer klokken 19, for å se en film som heter Beautiful boy. Etter filmen i kveld, så skal vi ut og ta en drink eller to sammen med noen venner, så det gleder jeg med til!

På torsdag gikk vi bare rundt i sentrum og sjekket ut litt butikker, før vi skulle spise ute på Ostehuset senere på kvelden. Dette stedet anbefales (!!!). Jeg forstod det slik at det er litt tapas middag der, men om du ikke ønsker å dele så er selvfølgelig ikke det noe problem. Før hatet jeg å velge noe nytt jeg ikke hadde prøvd før, fordi jeg synes det var så kleint å måtte si at jeg ikke likte det. Og i tillegg måtte betale for det. Men etter å ha blitt pushet litt, så har jeg forstått at jeg ikke er så kresen som jeg har trodd. Jeg må bare vende meg til nye smaker, og ikke bli skremt av dem. Så på få år har det endret seg til at jeg synes det er spennende å prøve ut noe nytt. Derfor elsker jeg tapas plasser, for man får så mye forskjellig og man finner alltid noe man liker ekstra godt. Jeg synes det er gøy å bli testet litt, og det hadde jeg aldri sagt for to år siden. Det skal jeg love dere.

Det var kaldt i går, og det var derfor den rette dagen til å ta på meg den varmeste genseren jeg hadde pakket med til Stavanger. En skikkelig god turtleneck, som jeg fikk i julegave av familien. Den er helt fantastisk, og så fin i fargen.



Jakke fra Acne Studios // Genser fra Weekday // Bukse fra Mih Jeans // Sko fra Nelly // Solbriller fra Frank Walton // Veske fra Morris

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg