ANTREKK – TRENCH COAT

God morgen fininger! Denne morgenen har vært så fin. Jeg våknet opp til sol (!!!!), slang på meg en oversized t-skjorte og gikk ned for å smøre meg noen brødskiver med servelat som jeg er helt dilla på om dagen. Mens jeg stod med en brødskive i munn, støvsugde jeg kjøkkenet med en fancy elektrisk støvsuger som er rosa og bare digga livet. Det føltes litt ut som en film, så jeg dro den bare helt ut som det tenåringer gjør i alle klisje filmer. Litt musikk, og litt rockefot på morgenkvisten – så er du good. Denne starten på dagen forteller meg at dette vil bli en fin dag, jeg bare vet det. Jeg skal ha to venninner på besøk i dag, så litt rydding må til for at jeg selv kan slappe av haha. Jeg har klart å selge inn ovnsbakt kyllingfilet med asiatisk fløtesaus, så det blir en god middag i dag.

For noen dager siden var jeg på Frogner med flotte Marie, som ville ta litt bilder av meg til et nytt konsept hun holder på å lansere nå. For alle oss som er influencere og stadig vekk trenger nytt innhold i kanalene, kan det bli litt tungvint å få hjelp med bilder da venner holder på med sitt, og du rett og slett er lei av å mase. Derfor er M Agency et nytt konsept for oss som trenger hjelp med bilder – uavhengig om det er 15 minutter eller 60 minutter. Her vil du få hjelp med bildene du trenger mot en billig penge, og dette bare elsker jeg! Jeg sliter ofte med å fikse noen som kan ta bilder for meg da jeg er ute på farten, så å vite at dette nå eksisterer – det kommer til å hjelpe meg enormt mye i Oslo fremover.






Jakke fra Weekday // Bukse fra Nelly // Sko fra Hi-Tec // Totebag fra Holzweiler // Solbriller fra Neabau

4 kommentarer

Siste innlegg