ANTREKK: TURTLENECK

Jeg skal gi meg selv en velfortjent klapp på skulderen for at jeg klarer å slå to fluer i smekk om dagen, det er ikke ofte. Men i jobbsammenhengen, så har jeg begynt å tenke litt mer kreativt. Litt utenfor boksen, så jeg faktisk får dokumentert mer innhold til sosiale medier. I disse triste, grå og kalde dagene der man så vidt rekker å oppleve dagen mens det ennå er lyst, så er det spesielt viktig for oss influencere å gripe dagen mens vi enda kan, og det enda er lyst ute. Det er like kjipt og hardt hvert år synes jeg, og jeg blir ikke klok på det. Heldigvis har jeg kommet inn i en liten rutine nå, som gjør det lettere for meg å få gjort unna bilder og slikt, så jeg kan slappe litt mer av. Og dette gjorde jeg senest i går, takket være litt hjelp! Jeg trengte å få knipset noen bilder for en kunde, der deadlinen var samme dagen. Litt stressende kan man si! Det skjer veldig sjeldent at jeg er så sent ute, men med så mange annonseposter som skal ut i desember, blir det litt sånn nå. Noen dager får du til alt (som i går), mens andre dager går alt til helvete. Den dagen kom i dag, skal jeg fortelle dere. Noen dårlige nyheter, men det ordner seg alltid. Uansett hva.

Jeg kan ikke telle hvor mange ganger dere ser meg i denne genseren med høy hals. Den er bare så god og myk! Jeg slenger den på meg om jeg skal ha på en hettegenser, college genser eller oversized t-skjorte. Den går faktisk til absolutt alt med sin fine off-white farge, som jeg elsker. Men i går var den så pen alene, til en av mine nyeste bukser.

Nesten sprøtt at gåsehuden min ikke synes igjennom denne genseren, for FY det var kaldt.







Genser fra Riccovero // Bukse fra Zara // Sko fra Acne Studios

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg