BEACH LOOK

Kjole & bikini fra Nelly Flipflops fra Havaianas Totebag fra Flattered

 

LATE DAGER PÅ STRANDEN


Jeg har aldri forstått meg på de menneskene som klarer å gå med shorts og t-skjorte på stranden. Det klistrer seg inn til huden, og alt blir bare jævligere enn hva som er nødvendig, haha. Jeg derimot, jeg må alltid ha på noe stort, luftig og komfortabelt. På den måten er jeg alltid klar for late dager på stranden. Denne strandkjolen er akkurat på kanten til å bli for lang for meg, men noen centimeter fra bakken – og jeg smilte stort da den passet perfekt. Jeg skulle ønske jeg var bortreist i flere uker, så jeg kunne bodd i dette antrekket. Merkelig nok savner jeg å være svett i dette. Hvem vet, kanskje det blir flere reiser på meg i år?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg