BEACH STAR HOTEL

Alt som skjedde i det vi bestilte tur til Ibiza var så spontant og så tilfeldig. Vi ville til Spania, på en avslappende sydentur som vi har gjort tidligere. Men i det vi gikk inn for å se på priser på flyreisen osv, stod det Ibiza med liten skrift rett under søkefeltet. Og da sa jeg til Martina “hvor kult hadde det ikke vært hvis vi faktisk dro til Ibiza?”. Hun var gira, og før vi visste ordet av det hadde vi bestilt fly tur-retur. Men…. Vi hadde ikke sjekket hoteller enda, og det skjønte vi raskt var dyrt der. Så etter mye leting, hadde vi flaks med et hotell som så veldig fint ut til en ålreit pris. Tanken slo meg at vi kunne bli lurt, og havne på et shitty hotell ettersom det var så fint og billig i forhold til alle andre. Heldigvis levde opp til forventningene, og vi forstod etterhvert at det er mange infleuncere som drar hit på ferie. Jeg ble nesten fangirl da jeg fant ut at flere fra Love Island UK har bodd på dette hotellet. Jeg har sett alle sesonger, inkludert Danmark og Australia – i tillegg til at jeg venter spent på USA. Så yup, man kan si at jeg er glad i kjærlighetsprogrammer.

De første dagene lå vi ved bassenget for å bli kjent med området rundt oss, og ikke minst hotellet. Allerede første dagen ble jeg solbrent, og la meg bare fortelle dere en ting; Jeg blir aaaldri solbrent. Jeg kan bli litt rød, MEN hvis jeg hadde tatt bilder av kroppen min og sendt det inn til en side som gjør narr av hvite mennesker som ikke smører seg godt nok, ville jeg kommet med der uten tvil. Jeg smurte meg inn med Aloe Vera hver dag, alltid tre lag og det gikk heldigvis over etter 4 dager. Grunnen til at dette skjedde er rett og slett fordi jeg ikke har vært mye i solen siden i fjor sommer. Så huden min fikk sjokk, og det samme gjorde jeg. Jeg trodde det holdt med å smøre kroppen med solfaktor 20, men solen stekte helt annerledes her og det fikk jeg svi for. Martina hadde det veldig gøy med å se meg så brent, jeg hadde det ikke fullt like gøy men jeg har selvironi – så gjett om vi lo.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg