BILDEDRYSS FRA MIN TUR MED REDKEN

Reise i samarbeid med Redken

Jeg fikk en telefon på fredagen som var den 15 februar, der jeg ble spurt om jeg ville bli med L′Orèal til Tyskland på et internasjonalt event. Hele poenget med denne turen var å feire Shades EQ 30 år. Så jeg forstod veldig fort at denne turen kom jeg til å kose meg masse på, og jeg takket ja på telefonen uten at jeg fikk mye informasjon. Den informasjonen kom på mandag, dagen før jeg skulle reise – og på en måte elsket jeg det. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre der i 3 dager, hva min oppgave ble. Det er nettopp der jeg følte meg i live. Jeg var spontan, noe jeg har savnet og virkelig trengt. Jeg trengte å hoppe ut i noe, og den turen var akkurat hva jeg trengte. Det føltes så rart å være i Norge det ene sekundet, og så plutselig være i Tyskland i det andre sekundet. Det hele skulle foregå i byen Köln, så det var gøy å dra til en ny by siden jeg har vært i Tyskland to ganger tidligere. På toget på vei inn til byen, fikk jeg vite mer om Shades EQ og forstod ganske raskt at jeg skulle farge håret også – haha. Men det var betryggende å vite at dette er en demi-permanent hårfarge som forsvinner sakte men sikkert etter så og så mange vask med shampoo. Hva den etterlater seg er et glansfullt hår, og å ha glans i håret for min del er så viktig da jeg aldri gjør noe med håret mitt. Det var ikke snakk om noen drastiske forandringer, men heller bare å gjøre håret mitt noen hakk mørkere, og spesielt da i hodebunnen etter eget ønske. Jeg ble kalt for en “virgin” i frisørsalongen siden jeg ikke kan huske sist jeg farget håret – og de ønsket derfor å bevare min naturlige hårfarge men å bare få den litt mer frem. Dette gjorde meg veldig glad, for jeg vet helt ærlig ikke om jeg hadde klart å sette ned foten hvis de brått skulle farget håret mitt lyst.

Siden det kun var 3 dager, men likevel veldig hektiske og ikke minst fantastiske dager – så skal jeg prøve å begrense meg med hvor mye jeg skriver i denne innlegget. Jeg vil heller la bildene snakke for seg, men for at dere ikke skal falle helt av så kommer det en liten oversikt over hva vi gjorde de forskjellige dagene <3

DAY 1: Arrival
19:30 Welcome drink
20:00 Dinner


 

DAY 2: Photoshoot @ Super Candy Museum & celebration
09:00 Breakfast
11:00 Express glossing & styling + make-up power by NYX Professional Makeup
15:00 Super Candy Museum Photoshoot and celebration
18:00 Dinner
19:30 Party and Drinks
21:30 Transfer to 25hours Hotel The Circle













DAY 3: Departure
10:00 Breakfast
Departure as wished

 

4 kommentarer
    1. Hvilken modell er den sorte ricovera buksa di? Og hvor kjøper du vanligvis ricovera plaggene dine?☺️

      1. Hvis jeg ikke tar feil nå så er modellen Shape Trousers, men litt usikker på om de fremdeles er på nett siden jeg har hatt disse en god stund <3 De har butikker flere steder i Oslo som jeg vet om, men jeg aner ikke om hvor ellers de har det i Norge 🙁

      1. Frisøren Steven som gjorde dette på meg skrev:

        Han brukte Shades EQ:
        La en skyggeeffekt i bunnen med kombo av 6B og 6N som videre ble dratt ut med grov kam. Påførte 9B i mellomparti for å kjøle ned effekten på stripene. Siste 5 minuttene dro vi fargen ut i tuppene for en lett effekt

        <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg