BLACK AND WHITE

Topp Høst&Vår Skjørt Ganni

Å være uten macen min i 14 dager var krevende. Grunnen til dette har vært for å være mye sammen med min kjære resten av tiden hans i Norge, før han på søndag satte seg på flyet til Kina hvor han skal studere. Så akkurat nå trenger jeg bloggen, jeg trenger å ha noe å gjøre mens han er vekke. Jeg må holde meg opptatt, slik at jeg ikke savner han for mye. Redd er jeg, men dagen jeg ser han igjen vil sommerfuglene i magen dukke opp – og det gleder jeg meg til. Fire måneder går fort, håper jeg. 

Ellers ligger jeg så bak ved å vise dere så mye her på bloggen, og det er idiotisk av meg å la macen ligge igjen hjemme da jeg har så mye gøy å vise dere. Men nå er det en perfekt tid, til å bare få ut absolutt alt. For jeg kommer til å ha så mye tid fremover at jeg gjerne kan bruke et par timer på å skrive, redigere bilder og blogge da det skulle passe seg. Så hold ut kjære følgere <3 Det vil komme masse. Og for ikke lenge siden nevnte jeg at jeg ikke visste om det ville komme flere reiser i år. Men hvis alt går etter planlagt, står New York for tur, Stockholm og så Hongkong (!!!!). Jeg er heldig som lever. Wow.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg