BRYNSLØFT OG VIPPELØFT

Reklame – sponset behandling

For nøyaktig 1 uke siden dro jeg på en behandling hos Avemo i Oslo. Det føles langt over 1 uke siden, men siden kalenderen sier så, så skal jeg ikke diskutere dette. Jeg ble kontaktet, og var så heldig å fikk denne behandlingen sponset – og det er faktisk drømmen. Å ha noen dyktige mennesker fikse vipper og øyenbryn på deg, og bare vite at det blir bra, det er fantastisk. Jeg har kun skrevet om at jeg har gjort noe slikt èn gang tidligere, men jeg har faktisk gjort det to ganger. Jeg ble så misfornøyd at jeg ville gråte, de hadde fucket opp brynene mine ved å fjerne lengden som jeg sa strengt ifra om at de ikke skulle røre. Jeg gikk derfra med korte bryn, de hadde gjort brynene mine mye rundere og til min ansiktsform så dette helt for jævlig ut. Jeg husker at jeg prøvde så hardt å være fornøyd med brynene mine, men til slutt akseptere jeg bare at de ikke var fine. Jeg kommer aldri til å gå tilbake hit mer, og vet at veldig mange andre er fornøyde etter å ha vært der. Så jeg velger å ikke gå ut med navn på stedet, og heller tenke at personen som utførte behandlingen på meg hadde uflaks med meg.

Jeg var derfor litt redd for å dra på behandling hos Avemo, men jeg sa ifra om at lengden ikke skulle røres og at hun heller kunne fjerne hår som absolutt ikke hørte hjemme rundt brynene. Underveis tok hun vippeløft på meg, noe jeg aldri har gjort før. Det var kjemperart, men utrolig deilig å bare ha øynene lukket så lenge og vite at noen skulle gjøre deg fin igjen. Marlene som jeg hadde, sa vi var ferdige og at jeg kunne se meg i speilet. Jeg ble helt paff for jeg visste at jeg hadde bryn og vipper, men ikke at et resultat kunne bli så bra. Det var en stor lettelse også, for endelig vet jeg om et sted som hører på hva jeg sier og jobber med det de kan.


De scoret allerede høyt så fort jeg skjønte at Avemo lå rett over trikken på Solli plass.

Dette er flinke Marlene som utførte behandlingen på meg.

Jeg synes dette ser så sykt ut!! Jeg blir så fascinert at jeg har zoomet inn på dette bildet sikkert 50 ganger nå.


FØR: 


ETTER:


Tenk at jeg ikke har noe på verken brynene eller vippene her (!!!).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg