DELICATESSEN

 

Jeg kan ikke få sagt nok om hvor godt jeg liker Delicatessen. Konseptet med tapasbarer er så genialt, og det blir mer sosialt enn hva det allerede er. Man deler mat med alle rundt bordet, og det minner meg så sykt om høytider vi feirer. Det gjør meg bare veldig glad. Hvis jeg kunne valgt, skulle jeg gjerne spist på denne plassen hver måned. Men det blir ikke godt for lommeboken. Jeg og Emilia hadde en siste middags-date med Vanessa før hun reiste tilbake til Los Angeles, hvor hun bor nå. Det har blitt en tradisjon å spise ute hver gang hun er hjemme, og jeg gleder meg ekstra mye til desember hvor vi kan fortsette den tradisjonen.

8 kommentarer
    1. Hvorfor har du kjøpt så mange følgere på din konto?

      Vi kan alle se det med tanke på din follower vs likes ratio.

      Ingen med ekte 100K følgere får så lite likes og kommentarer som du får.

      Hvorfor prøver du å framstå som en du ikke er? Dine følgere er ikke ekte i det hele tatt.

      Er det fordi du vil få gratis produkter? Bli akseptert i miljøer?

      Take a good look at yourself så du ikke selv blir fake.

      1. Hei! For en stund siden mistet jeg en del følgere fordi Instagram ryddet opp i ghostfollowers som gjorde at jeg mister flere tusen, som er positivt for reachen min. Men selv nå i dag må jeg daglig blokkere profiler som er ghost followers så reachen min skal være bra. Agenturet jeg jobber under prøver også å finne ut av hvorfor mange av oss med over 100 000 følgere ikke når ut til alle følgerne våres, for det er gaaaanske kjipt.

        Se for deg meg med 100 000 følgere, og jeg får kun rundt 2000 likes på bilder nå enn hva jeg gjorde før – det er en ting. Men det er så mye verre for de med flere hundre tusen følgere som har samme problemene, men de dessverre blir større for dem. Jeg skulle gjerne likt å visst hva som foregår, men det gjør jeg dessverre ikke.

        Jeg kan hvertfall bekrefte at jeg ikke har kjøpt følgere, for da hadde jeg blitt fjernet fra agenturet mitt siden det ikke er lov 🙂

    2. Hei! lurte på hvordan du får bilder fra olympus kamera på mobilen? og hvor du gjør det og prisene der?

      <3

      1. Jeg fremkaller det i en fotobutikk, det varierer veldig siden det kommer an på hvor raskt du vil ha de. Men mellom 100 til 300 kroner koster det å fremkalle en rull og få det digitalt 🙂

    3. Hvor fremkaller du? Jeg skal fremkalle hos Elitefoto og for å få dem digitalt må jeg ha dem på en minnebrikke, er det sånn der du også gjør det?
      Takk for svar ☺️☺️

      1. Jeg har fremkalt de på Oslo Foto, men siden jeg bor i Moss for øyeblikket gjør JapanPhoto det også. Når jeg ber om digitalt får jeg de sendt på mail – så jeg får de i best mulig kvalitet og kan poste de direkte på sosiale medier <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg