EKSTRA GLOW I HVERDAGEN

Det var ikke før for litt siden, at jeg begynte å tenke over hvilke produkter jeg egentlig bruker på huden min. Jeg skulle overnatte hos Emilia i Fredrikstad dagen før Vixen, og da møtte jeg hun i byen før vi skulle inn på Høyer for å titte litt. Hun bråstoppet og sa “Madeleine. Huden din er sykt fin, herregud. Hva har du gjort?”. Jeg ble tatt litt på sengen, for jeg har egentlig ikke sett noe forskjell på huden min på lenge, så den kommentaren der var uforventet men sinnsykt god. Jeg fortalte henne at det kun er bareMinerals pudderet, som jeg alltid har brukt, uten å tenke noe mer over det. Det var ikke før for 1 uke siden, at jeg la merke til at jeg glemte å ta noe i ansiktet og huden min gikk en hel dag uten glow og fukt. Det var helt jævlig, og da var det bare èn ting som var i tankene mine. Jeg hadde glemt å ta spraye ansiktet mitt med face misten fra Inglot!!! I det øyeblikket forstod jeg hvor mye denne misten gjorde med ansiktet mitt, og det var nesten bare rart. For jeg hadde egentlig aldri skjønt poenget med face mist, siden jeg ikke tror på aaaalt beauty influencere reklamerer for. Så det var bare så gøy at jeg plutselig forstod folket, og trodde på dem.

Det finnes utrolig mange forskjellige face mister, og jeg har bare prøvd èn. Likevel skal denne ha gjort en STOR forskjell på huden min. Så stor forskjell at jeg ikke føler jeg trenger å lete etter en ny face mist. Jeg skal ha den samme, og der stopper det. Sånn har jeg alltid vært. Jeg finner et produkt, jeg er fornøyd – jeg slutter å prøve ut nye produkter. Hele grunnen til at jeg skriver om dette akkurat nå er fordi flere har sagt at jeg har hatt en spesiell glow i det siste, og det er takket være denne fra Inglot. Jeg elsker den, og den koster bare 90 kroner. LOOOOVE IT!



Denne facemisten er snart tom, men heldigvis skal jeg inn til Oslo i morgen – og gjett om jeg skal kjøpe ny da (!!!)

6 kommentarer

Siste innlegg