EN HEKTISK UKE ER OVER

Reklame – Sponset skjorte fra GANT

Forrige uke gikk så fort at jeg sitter på rommet mitt nå og lurer på hva jeg gjorde den uken. Jeg vet ikke hvor hukommelsen min blir av noen ganger, så takk gud for at jeg bare kan sjekke kamerarullen så finner jeg ut av det. Det blir nesten som kalenderen min, bare mer detaljert. Det er ikke rart at uken som var gikk så fort, for jeg hadde fem møter på fire dager. Det høres kanskje lite ut, men dette er rekord for meg som ellers drar på maks 5 møter i måneden. Det virker jo helt vanlig å ha så mange møter, og at det er null problem. Men for meg er det så mye mer. Når det er møter, og det i tillegg må tas i bruk kollektiv trafikk overalt som jeg blir helt stresset av, da blir fem møter mye. Underveis er det ikke gøy, men det er følelsen etterpå som er god. Jeg klarte det. Jeg dro på alle møtene og det gikk fint. Det er klart jeg nesten ville legge meg ned i fosterstilling, i de øyeblikkene jeg ikke fant frem til adressene. Men at iPhonen slår seg av fordi det er for kaldt, det er ikke det verste som kunne skjedd uansett. Likevel er det typisk at sånne ting skal skie, for noe av det verste som kan skje meg, er at jeg kommer forsinket til avtaler. Jeg er alltid presis, og det er jeg fast bestemt på å være for resten av livet også. Jeg bare ELSKER å komme tidsnok. Det føles så bra, og jeg får en litt spesiell mestringsfølelse når jeg blir testet med kollektiv trafikk. For 1 år siden hadde jeg tatt taxi fremfor alt, bare for at jeg skulle slippe å bli så usikker på meg selv hvis jeg tok feil trikk. Sånt kunne irritere meg så mye at jeg nesten kunne begynne å gråte. Jeg ble bare så sur på meg selv for at jeg ikke klarte å gjøre noe så enkelt som å ta en trikk. Men der kan man se, øvelse gjør mester – akkurat som dere fortalte meg.

På fredagen som var, kom endelig solen frem – og det føltes nesten litt ut som vår selvom det enda var kaldt. Det var bare så deilig å få litt sol i ansiktet igjen, og kjenne hvor mye solen påvirket humøret mitt den dagen. Nå håper jeg bare den kommer oftere, slik at den får smeltet vekk snøen som er igjen og vi endelig kan glede oss til at våren er på vei <3





Kåpe fra Acne // Skjorte fra GANT // Bukse fra Tiger of Sweden // Solbriller fra Nelly

4 kommentarer
    1. Så deg på løkka ved en vintage-butikk denne uka. Du er så søt og så vakker! Vakker på bilder, men vakrere i virkeligheten.
      Tenkte alt dette i de få sekundene jeg gikk forbi deg. Stå på! Du er dyktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg