EN SKJORTE – 3 STYLES

Skjorten er sponset fra et tidligere samarbeid & bildene er tatt til en skoleoppgave for en venninne <3

Jeg har hatt tidenes avslutning på februar måneden, og den fineste starten på mars måneden. Jeg har prioritert venner på en helt annen måte, enn hva jeg har gjort på en god stund. Det føles fantastisk, og jeg føler meg som en venn som virkelig har stilt opp for de som trenger det litt ekstra nå. Jeg har blant annet knytter sterkere bånd til noen nye venninner, og det er noe jeg er så glad over at jeg bare må fortelle dere det. Siden sist jeg har blogget følte jeg egentlig ikke at jeg hadde gjort så mye, men når jeg ser igjennom kalenderen min og alle snaps on the go jeg har tatt – så er det faktisk en del. Jeg har blant annet vært på Yme festen for Bjørn Borg sitt collab med Robyn. Dit dro jeg med Anja, og hun har jeg ikke sett på evigheter! På festen møtte jeg på så mange andre kjente fjes som gjorde meg veldig glad. Og så har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg kom til å takke ja til; Jeg har gjestet en podcast!!!! Dette er så sprøtt, siden det er meg det handler om. Jeg var så heldig og ble spurt av Tomas, som har Glam Talk, om jeg ønsket å være med. Det er en liten utfordring for meg, men det er sunt å komme seg litt ut av komfortsonen sin. Så jeg takket ja uten og nøle, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Innspillingen gikk kjempebra, så jeg er så nysgjerrig på hvordan dette blir å høre på. Det er helt sinnsykt hvor mye man sier på bare 1 time.

Lørdagen var en skikkelig girls night out med jentene mine i Fredrikstad. Så jeg har virkelig kost meg så mye i uken som gikk.

MEN på torsdagen, tidligere på dagen før Yme festen, så hadde jeg en shoot med en venninne. Bildene skulle brukes til en skoleoppgave hun holder på med, så det var veldig gøy at hun fikk gjort sitt – og jeg fikk bilder som jeg fikk bruke i mine kanaler. Elsker sånt, hvor begge får noe ut av å ta bilder og ikke bare jeg haha. Hensikten med shooten var å ha GANT skjorten til 3 forskjellige styles. Bare her ble jeg selv testet om hvor kreativ jeg var, for jeg er veldig enkel av meg når det kommer til stil. Men jeg fikk det til, og resultatet ble bra.


STYLE NR 1



STYLE NR 2


STYLE NR 3

 

5 kommentarer

Siste innlegg