ET LITE TIPS – BEDTIME THERAPY


Denne fotmasken fra Mon Sun redder føttene mine fra å tørke ut. Det er ikke så deilig å gni føttene inntil hverandre, å kjenne tørrheten skrape inntil leggene. Og jeg som er så flink med å pleie huden min ellers, glemte fort at føttene mine trengte litt pleie også. Nå har jeg brukt denne fotmasken siden i høst, og den er så god! Det er som en tykk bodylotion, bare den ikke er klissete. Den trekker seg inn i huden med en gang og etterlater seg ingen spor, bortsett fra en god duft av sjasmin, fiken og vetiver. Dette gjør jeg så ofte det trengs, alt fra 3-5 ganger i uken, rett før jeg legger meg. Resultatet kommer allerede dagen etter hos meg, og føttene dine er silkemyke. Produktet er forresten 100% vegansk♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg