EVENT @HERMINEHOLD

INVITERT

Jeg dro på et event i Oslo, sammen med Emilia – og før jeg sier noe mer må jeg bare fortelle dere hvor DEILIG det er å ha en venn som er influenser. Hun var det ikke i begynnelsen av vennskapet vårt, men etterhvert så ble hun mer og mer interessert i dette slik at hun en dag bestemte seg for å steppe up gamet. Lille meg er veldig glad for dette, for endelig har jeg noen å dra på slike eventer med. Jeg har alltid misunnet andre som som har sin gjeng, hvis dere forstår? Jeg har ofte vært den jenta som drar på ting alene, og bare det i seg selv har vært skummelt siden du ikke vet hva du kan forvente. Så å ha en god venn på siden din, det gjør noe med meg. Før stod jeg over alle eventer og invitasjoner, men nå – jeg har blitt så rutta på dette nå, hvertfall i forhold til hvordan det var før. Hver gang jeg ser det står invitasjon i innboksen på mailen min, blir jeg alltid så glad og sjekker kalenderen min fort som fy. Men jeg har en tendens til å ha veldig uflaks på datoene events er i Oslo, så akkurat det suger. Heldigvis vil det endre seg når jeg flytter til Oslo som jeg har planer om. Det gleder jeg meg til.

På Hermine Hold eventet var det stort sett mingling, ingen store greier – og det liker jeg. Det var fingermat, og en vanvittig god juice (?) som var grønn. Det var liksom ingen som helt forstod hva det var, annet enn at den skulle være sunn. Så for meg som ikke er så glad i slike sunne drinker, ble da meget fornøyd med at jeg likte det så godt at jeg forsynte meg flere ganger. Tenk å være så flink på juice hjemme. Å stå opp på morgenen, blande ingredienser til en god og næringsrik smoothie eller juice, og så begynne dagen. Jeg vil så gjerne være den personen kjenner jeg, haha. Men kanskje det forandrer seg når jeg flytter ut i min egen leilighet, det håper jeg virkelig.

Jeg vil også bruke anledningen til å si god påske til dere alle <3




SE SÅ GOD DEN SER UT! Jeg må seriøst finne ut hva oppskriften på denne er.







Mål for 2019: Dra opp til Ekeberg flere ganger. Det er så pent og beroligende her oppe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg