EVENT – SELECTED BRANDS

Reklame – invitert

Akkurat nå er det mye som skjer, som er kjempegøy! Men nå spesielt, skulle jeg ønske at alt skjedde i en by så jeg slapp å pendle så mye som jeg gjør nå. Det er mye jeg gjerne skulle dratt på, som jeg ikke får tid til ettersom jeg lever i to byer og stadig vekk er på farten. Heldigvis fikk jeg tid til å trøkke inn et event i kalenderen, til tross for at jeg måtte til Oslo og så til Moss samme dagen. Jeg tror at for meg er det viktig å mingle, ikke bare på grunn av jobb, men psykisk også. Jeg legger ofte merke til at hvis jeg kun stikker på et event en måned, er jeg elendig på smalltalk og jeg klarer ikke helt å slappe av. Det forandrer seg veldig hvis jeg er flink til å opprettholde denne minglingen blant events og andre arrangementer. Så denne måneden her har allerede vært en bra måned når det gjelder events. Men jeg skal lære meg å ta med meg noen venninner, så jeg ikke kommer noen steder alene. For det er fremdeles veldig skummelt, og det er fælt å føle seg alene blant så mange. Det er slike ting jeg ikke vil kjenne på, og derfor kan det være en trygghet for meg å ha med meg noen som ikke forlater meg.

Mitt siste event før Stockholm turen var i Oslo for Selected Brands, og der var det mange kjentfolk som det var hyggelig å se igjen!

Linnea skal alltid kysse meg på kinnet når vi tar bilder sammen – og det synes jeg er litt gøy.

Linnea og Ylva.

Linnea og Sofie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg